We use cookies to offer an improved online experience and offer you content and services adapted to your interests. By using Dailymotion, you are giving your consent to our cookies.
04:27
[Kisah Adam Mukhriz V2] from Adam & Hawa
Added by Awan Kumulonimbus last year
Like I said before, I'm not a techwiz or professional, so I'm really sorry if uols are not happy wif my work...Aku dah buat yg terbaik supaya editing nie nampak "clean-cut", tp ada juga yg x berapa sempurna. So uols just layan jer la yer...Harap uols terhibur...
8,483 views
04:14
[Am & Ain Berbual2 Di Telefon] from Adam & Hawa
Added by Awan Kumulonimbus last year
X boley blah btol tajuk video yg aku letak nie...Mcm judul buku tadika jerrr...Kakaka...Lantak lerrr...Ada aku kesahhhh...Janji aku suka [alasan jerrr tuhhh...padahal aku yg xde idea...hihihi]
9,236 views
23:24
adam & hawa epd 58 - full
Added by nina rock last year
Kebahagiaan Ain dan Am dicemburui oleh Dee. Adakah Kehadiran Dee ke majlis Am dan Ain akan memburukkan keadaan? Ibu Johan pula telah merisik Azie, apakah kesudahan hubungan Johan dan Azie?
4,076 views
22:00
adam dan hawa epd 59 - full
Added by nina rock last year
Hubungan Am dan Ain kini sudah tahu kesudahannya, bagaimana pula dengan Azie? Adakah Johan masih ingin bersama Azie?
6,125 views
23:34
adam dan hawa Epd 54 - full
Added by nina rock last year
9,623 views
23:09
Adam Dan Hawa ep46.All.In
Added by 86_Izat_Neo last year
episod 46Copy & Paste link to browser...Download Link :- http://tny.cz/b7c6a666Password Link :- allin
4,620 views
22:40
adam dan hawa epd 48 - full
Added by nina rock last year
Ain telah mengetahui hubungan Azie dan Johan, dan Ain memarahi Azie.. Am masih berusaha untuk mendapatkan hati Ain kembali. Adakah Azie dan Johan akan berdepan dengan Ain?
7,334 views
22:44
adam hawa 55
Added by Tv Online last year
http://tvportalmalaysia.blogspot.com/
5,624 views
23:08
adam dan hawa epd 57- full
Added by nina rock last year
Hubungan Ain dan Am kini sudah berbahagia. Adik Ain memulangkan rantai yang di berikan Johan kepada Azie. Apakah tindakan Azie selepas mengetahui tindakan Johan itu?
9,285 views
04:24
memoir adam dan hawa
Added by anakharunz last year
this is my version of tributes to this great tele-series 'adam & hawa'.. hope u guys enjoy it
4,832 views
00:41
Adam Dan Hawa Ep43.All.In
Added by dm_509beb430a90d last year
Adam Dan Hawa Ep43.All.Inhttp://bit.ly/AdamHawaepisod 43Copy & Paste the above link to browser...
1,757 views
11:49
Adam & Hawa Best Scenes_emotional moment
Added by AM_SAR1192 last year
Adam Mukhriz's sad and emotional moment
3,059 views
23:11
Adam Dan Hawa ep66.All.In
Added by 86_Izat_Neo last year
episod 66Copy & Paste link to browser...Download Link :- http://tny.cz/ff5966b2Password Link :- allin
2,468 views
03:43
Muara Hati - Hafiz & Siti Nurhaliza (OST Adam dan Hawa)
Added by nina rock last year
Cinta terpisah ruang waktuTetap cinta bersatu dalam hatikuWalau raga kita tak mungkin bersamaKu yakini hati kan tetap setiaKu percaya ke mana pun kau berjalanSuara cinta menuntunmu kepadakuKerna bila cinta sudah bersenandungTakkan terpisah hati[Chorus]Demi cinta dalam hatimuKu yakin engkau untukkuMeski jejak pisahkan kitaCinta kan bawa kembali padamuAku ada kerna engkau adaTercipta hatiku hanyalah untukmuJalanku pertunjuk padamuKe mana pun kan pasti kembaliDemi cinta dalam hatimuKu yakin engkau untukkuMeski jejak pisahkan kitaCinta kan bawa kembali padamuDemi cinta dalam hatimuBiarkan aku merasukBersatu dalam hatimuHanya dirimu dan akuDemi cinta dalam hatimuBiarkan aku merasuk (merasuk dalam hati)Cinta
4,585 views
22:48
Best of the Best of Adam & Hawa - Am_Ain Reunited (Ep 55-56)
Added by AM_SAR1192 last year
Edited - the reunion of two hearts.Am's patience of 8 years waiting for his wife Ain paid off. Adam is created for Hawa.
5,901 views
00:41
Adam Dan Hawa Ep44.All.In
Added by dm_509beb430a90d last year
Adam Dan Hawa Ep44.All.Inhttp://bit.ly/AdamHawaepisod 44Copy & Paste the above link to browser...
2,064 views
23:35
adam hawa 40
Added by Tv Online last year
http://tvportalmalaysia.blogspot.com/
2,801 views